Friday, June 2, 2017

10 قانون بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی که باید بدانید http://mimos.ir

+Public https://mimos.ir/ten-matter-point-of-online-marketing/

[highlight color="green"]چند قانون بازاریابی اینترنتی که باید هر کسی که به وب وارد میشود از آنها اطلاع داشته باشد.[/highlight]

سلام دوستان؛

اصولا رقابت در هر عرصه ای وجود دارد حال اگر بدون هیچ مقدمه ای بخواهید وارد رقابت بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی شوید شاید در این منجلاب نه اینکه موفق نشوید حتی متوجه یک ضرر بزرگ هم باشید.

به هر حال اینبار شما را با 10 قاون مهم در بازاریابی اینترنتی آشنا خواهیم کرد که هر کسی باید به آنها توجه داشته باشد. اما نکته مهم اینست که همیشه برای کار خود برنامه و استراتژی یا همان چینش مهره اختصاصی داشته باشید. با ما همراه باشید…

1# قبل از هر چیزی بشنوید10 قانون بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی که باید بدانید

این شنیدن همان فیدبک نیز هست. در واقع به نوعی شما باید دریابید که مخاطبین پس از استفاده یا مطالعه
محتوای شما چه عکس العمل هایی دارند. آیا چیزی که شما در محتوای خود داشته اید را مهم تلقی کرده اند یا اصلا در بحث های مختلف در گروه ها و فروم های مختلف به بحث کردن بپردازید و  دریابید که چیزی برای آنان مهم است. پس از اینکه دریافتید که کاربران و مخاطبان به چه چیزی اهمیت میدهند میتوانید برنامه بهتری برای جلو رفتن داشته باشید.

2# تمرکز کردن خصیصه بهتر بودن نیز خواهد بود10 قانون بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی که باید بدانید

مسلما آچاری که با نام آچار فرانسه میشناسیم همیشه مهره ها را به خوبی به دندان نخواهد کشید. اگر کمی با این آچار کار کرده باشید خواهید فهمید که شاید بیشتر مواقع نتواند جواب گوی نیاز شما باشد. به همین دلیل نیاز دارید تا آچاری را تهیه کنید که فقط میتواند یک مهره را باز کند. به این ویژگی تمرکز یا تخصص میگویند. هنگامی که شما در هر زمینه ای یکم مهارت داشته باشید خوب است اما اینکه در هیچ زمینه ای تخصص کامل نداشته باشید نمیتوانید کاری از پیش ببرید. اصل موضوع هم اینست که هر کسی نمیتوایند همزمان در هر چیزی مهارت کافی داشته باشد. پس شما هم از این قانون استثنا نخواهید بود و مسلما باید تخصص خود را انتخاب و آن را روز به روز کامل تر کنید.

3# کیفیت اولویتی بیشتر از کمیت دارد

فکرش را بکنید که به 10.000 نفر یکی از محصولات دیجیتالی وبسایت خود را فروخته اید در این صورت 10.000 فروش موفق داشته اید. اما اگر این محصول با این آمار فروش کیفیت راضی کننده ای نداشته باشد این 10.000 مشتری را تقریبا برای همیشه از دست داده اید. اما به جای ده هزار فروش به ده هزار مشتری که فقط یکبار از وبسایت شما خرید خواهند کرد، میتوانید هزار مشتری داشته باشید که حاضر هستند بیشتر محصولات شما را امتحان کنند. تازه از این گذشته آوازه کیفیت همیشه سریع تر از آمار فروش جای خود را بین مردم باز کرده است.

4# نسبت به آینده بدبین نبوده و صبور باشید

همیشه در بیرون از دنیای مجازی وقتی صحبت از تکنولوژی و فناوری و بازار وابسته به آی تی و اینترنت میشود، همه با خود فکر میکنند که حتما پول سازی و در آمد با اینترنت و IT آسان و سیل آسا سریع و قدرتمند است. اما در اینترنت همیشه نتایج زمان زیادی را نیاز دارند تا حاصل شوند چه این نتیجه پول سازی باشد یا اینکه یک محصول باشد یا رتبه ی فروش یا رتبه ی محبوبیت و شناخت در بین کاربران، بنابراین نیاز است تا رسیدن به مراحل بالاتر حرکتی محکم ولی با صبر و پشتکار داشته باشید.

5# همه جوانب را در نظر بگیرید

اینکه همه مثل هم فکر نمیکنند و مثل هم انتخاب نمیکنند درست است. اما تا بحال فکر کرده اید که کسانی که یک انتخاب دارند باز هم ممکن است شبیه هم فکر نکنند. یک تلفن همراه خوب را در نظر بگیرید مسلما همه ی قطعات و درجه کارایی این تلفن بالاتر از بقیه نیست بنابراین اولویت ها دلیل انتخاب هستند. حال اگر شما هم از فرایند جمع بندی یا ترکیب استفاده نکنید نمیتوانید حرکت خوبی داشته باشید. به این صورت که سعی کنید میانگین برتری ها را بیشتر کنید تا اینکه قسمتی را رها کرده و قسمتی را به اوج خود برسانید. این ترکیب و تلاش برای خوب نگه داشتن همه جوانب دامنه ی بیشتری از مشتری ها را در بر دارد.

6# رابطه ها میتوانند به شناخت کمک کنند

یک مدیر موفق، سخنران موفق یا یک مشاور را در نظر بگیرید که جلسه ها و همایش های متعددی در سراسر کشور برگزار میکند. چه میشد اگر در یکی از سخنرانی هایش از یکی از محصولات شما تعریف کند. اگر چنین اتفاقی انجام پذیرد مطمئنا شما یک تبلیغ بزرگ را به راحتی انجام داده اید. بله کسانی که در این مشاوره حضور داشته باشندحداقل یکبار هم شده به کسب و کار شما نگاهی انداخته و احتمال زیادی دارد که یکی از محصولات شما را امتحان کنند.10 قانون بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی که باید بدانید

منظور از قاون ششم اینست که در زندگی کاری خود سعی کنید که حداقل باکسانی که میتوانند جایگاه بزرگ خود را با شما نیز تقسیم کنند باشید. کسانی که برای خود جایگاهی دارند و محصول شما میتواند برای آنها و البته مخاطبین آنها مفید باشد.

7# محتوای خود را با ارزش آن حفظ کنید

اگر بخواهید زمان زیادی را صرف این کنید که در شبکه های اجتماعی و فروم ها و در بین بحث ها بخواهید فقط صحبت از محصولات خود داشته باشید نمیتوانید کاری از پیش ببرید. بالاخره کسانی هستند که به محض شنیدن تبلیغات شما و مواجه شدن با صحبت های تکراری، دست از تحقیق در این مورد برداشته و حتی اگر زمانی به این محصول نیاز داشته باشند شاید سراغی از محصول شما نگیرند. در کشور ما شاید هر کسی محتوای خوبی تولید نمیکند اما اگر بتوانید محتوایی تولید کند که بتواند ارزش کلمه محتوا را به یدک بکشد حرکت رو به جلوی خوبی داشته اید. به نظر می رسد تولید محتوایی که خوب باشد سخت بنظر می رسد بنابراین محتوای مناسب تولید کنید.

8# پشتیبانی و همراهی مشتریان در مسیر استفاده از محصولات

اگر میخواهید مشتریان فراوانی داشته باشید که با یکبار خرید از شما پشیمان شوند از همین امروز بدانید که شرکتی را نمیتوانید بنا کنید. اصل کار اینست که شما مشتریان وفاداری گرد هم بیاورید. از این رو هنگامی که مشتری از شما خرید میکند اگر کار با محصول را نمیداند باید به وی کمک کرده و پشتیبانی انجام دهید. اگر محصولات شما نیازی به پشتیبانی ندارند پس هنگامی که مشتری شما نیازی داشته باشد در سریع ترین زمان برای وی این کار را انجام دهید. در شبکه ها و در گفت و گو همیشه از مشتریان خود نامی برده و از آها تعریف و تمجید کنید.

9# بروز باشید و همگام با نیاز حرکت کنید

بالاخره هر روز سطح چیزهایی که در حال مشاهده آنها هستیم، به درجه بالاتری صعود میکند. باور کنید محتوایی که شاید یک سال پیش تولید و ارائه شده شاید اصلا قابل مقایسه با روال امروزی نباشد. بنابراین مطالبی که ارائه میکنید اگر آموزشی هستند علاوه بر بروز بودن و بار دانش کافی برای آموختن به دیگران، باید در کنار آن در دسترس کسانی که در آموزش نیاز دارند راهنمایی شود نیز باشید. به این ترتیب علاوه بر اینکه محتوای مناسبی ارائه نموده اید توانسته اید به منبع مناسبی برای کسب اطلاعات بروز در فهرست کاربران تبدیل شوید.

10 قانون بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی که باید بدانید

10# رفتار شما رفتار کاربران نسبت به شما را نیز می سازد

اگر شما انتظار دارید که کاربران محتوای وبسایت شما را مطالعه کرده و بخواهند با ذکر منبع در وبسایت خود درج کنند یا اینکه در مورد آن در فروم های گوناگون صحبت کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند باید بدانید که اگر بخواهید این کارها انجام شود و انتظار شما برآورده شود باید شما هم تا حد امکان بخشی از صحبت های خود در شبکه ها و منابعی که برای کاربران قابل دسترسی است را به کاربران، روابطی که بین شما و کاربرانتان است.

http://mimos.ir
http://mimos.ir/blog/internet-marketing/
http://mimos.ir/blog/seo-training/
http://mimos.ir/blog/mobile-marketing/
http://mimos.ir/blog/business/
http://mimos.ir/blog/about-web-sites/
http://mimos.ir/blog/internet-business/
http://mimos.ir/blog/email-marketing/
http://mimos.ir/blog/internet-advertisement/
http://mimos.ir/blog/user-experience/
http://mimos.ir/blog/entrepreneurship-education/
http://mimos.ir/blog/content-marketing/
http://mimos.ir/blog/social-network-marketing/
http://mimos.ir/blog/online-tools/

No comments:

Post a Comment