Friday, June 2, 2017

چند نکته درمورد تولید محتوا و اشتباهات این زمینه که باید بدانید http://mimos.ir

+Public https://mimos.ir/mistakes-in-content-marketing-you-should-know/

 بازاریابان محتوا معمولاً مرتکب چه اشتباهاتی می‌شوند

مانند تمامی روش‌های بازاریابی در بازاریابی محتوا هم ممکن است، بازاریابان اشتباهات گوناگونی را مرتکب شوند. گاهی اوقات یک اشتباه می‌تواند، زحمات بازاریابان محتوا را از بین ببرد . بعضی از این اشتباهات در بین تعداد زیادی از بازاریابان رواج بیشتری دارد. تنها کسانی که در این زمینه تازه‌کار هستند دچار این اشتباهات نشده و بعضاً دیده می‌شود که  بازاریابان با تجربه‌تر هم در اثر اشتباهاتی که در عملکردشان دارند با مشکلاتی مواجه می‌شوند. اگر شما در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت می‌کنید، در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید چرا که برخی از اشتباهات رایج در زمینه بازاریابی محتوا را برای شما لیست کرده‌ایم. شما باید این اشتباهات را بشناسید و همیشه مراقب باشید که مرتکب آن‌ها نشوید.

1# نداشتن سبک منحصر به فرد در تولید محتوا

شما در تولید محتوا باید سبک مخصوص به خود را داشته باشید چرا که کپی کردن از سبک‌های دیگران کمک چندانی به شما نخواهد کرد. اگر شما از سبک بازاریابان دیگر برای تولید محتوا استفاده کنید،چند نکته درمورد تولید محتوا و اشتباهات این زمینه که باید بدانید - 1# نداشتن سبک منحصر به فرد در تولید محتوا ممکن است که به تقلب متهم شوید و اعتماد مخاطبان خود را از دست بدهید. کاربران به دنبال محتوای جدید و منحصر به فرد هستند پس برای جلب رضایت آن‌ها سبک مختص به خود را در بازاریابی محتوا داشته باشید. تولید محتوا را می‌توان اصلی‌ترین قسمت در بازاریابی محتوا دانست و داشتن سبک منحصر به فرد یکی از پایه‌های اصلی تولید محتوای موفق است.

2# نداشتن هدف مندی بین مخاطبین محتوا

بسیاری از بازاریابان محتوا در مرحله تولید محتوا دچار این اشتباه رایج می‌شوند. محتوای آن‌ها به سوی کلی‌گویی می‌رود تا قادر باشد طیف گسترده‌تری از مخاطبان را جذب کند. اما این کار اشتباه بزرگی است. زمانی که مخاطبان شما طیف گسترده‌ای از جامعه باشند، ایجاد ارتباط با آن‌ها تا حد زیادی دشوار خواهد شد. پس همیشه قبل از تولید محتوا قشر خاصی از مخاطبان را به عنوان هدف انتخاب کنید.

3# فراموشی قانون کیفیت در تولید محتوا

بعضی از مخاطبان برای اینکه قادر باشند، محتوای وب سایت خود را در فواصل زمانی کوتاه بروزرسانی کنند، دچار این اشتباه می‌شوند. آن‌ها تمرکز و وقت کافی را برای تولید محتوای خود به کار نمی‌برند و نتیجه‌ی آن چیزی نخواهد بود به جز تولید محتوای ضعیف و بی ارزش که نتایج منفی زیادی را به همراه خواهد داشت. این کار به مخاطبان شما این حس را منتقل می‌کند که برای آن‌ها ارزش کمی قائل هستید. فراموش نکنید محتوایی ارزشمند است که باعث شود مخاطبان از وب سایت و صفحات شما بازدید کنند. پس هیچگاه در تولید محتوا کیفیت را فدای تعداد بیشتر نکنید.

4# عدم استفاده از تصاویر در محتوا

تعداد زیادی از بازاریابان محتوا دچار این اشتباه می‌شوند. آن‌ها فکر می‌کنند، داشتن یک محتوای متنی سودمند می‌تواند، موفقیت آن‌ها را تضمین کند و مخاطبان زیادی را جلب کند. چند نکته درمورد تولید محتوا و اشتباهات این زمینه که باید بدانید - 4# عدم استفاده از تصاویر در محتوااین طرز فکر اشتباه است چرا که استفاده از تصاویر مرتبط با محتوای متنی تأثیر فوق العاده‌ای دارد. تصاویر کمک می‌کند که مفاهیم محتوای شما به شکل ملموس‌تری به مخاطبان انتقال پیدا کند. اگر در محتوای خود قصد دارید محصولاتی را برای فروش معرفی کنید، لازم است بدانید که اکثر کاربران دوست دارند، قبل از اینکه برای خرید محصولی تصمیم بگیرند، تصاویر آن را ببینند.

5# عدم توجه به شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی محتوا

تولید محتوای مناسب تنها اولین مرحله در بازاریابی محتوا است. اگر شما نتوانید محتوای خود را به خوبی در اختیار مخاطبان قرار دهید، موفقیت چندانی به دست نمی آورید. نقش شبکه‌های اجتماعی در اشتراک‌گذاری و تولید محتوا بسیار مهم است. تعداد بالای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی یک فرصت طلایی برای بازاریابان محتوا است که بعضی از بازاریابان اشتباهاً از ان چشم‌‌پوشی می‌کنند. برای موفقیت بیشتر در این بخش بازاریابان محتوا باید به دنبال پی بردن به این مسئله باشند که مخاطبان هدف آن‌ها بیشتر در چه نوعی از شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، پس از دانستن این مطلب می‌توانند، برای اشتراک‌گذاری محتوای خود بر روی این شبکه‌ها تمرکز کنند.

6# انتخاب نادرست برای تیتر محتوا

مخاطبان بعد از جستجوی یک مطلب در موتور‌های جستجو اولین چیزی را که می‌بینند، عنوان و تیتر یک محتوا است. اگر می‌خواهید این مخاطبان را مجاب کنید که از وب سایت شما بازدید کنند، باید در انتخاب عنوان و تیتر محتوای خود دقت زیادی را صرف کنید. محتوای شما باید علاوه بر این که کلمات کلیدی را در خود جای می‌دهد از جذابیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

7# عدم توجه به آنالیز وب سایت

اعداد و ارقام در یک وب سایت بسیار مهم هستند و مطالب زیادی را به شما می‌گویند. یکی از اشتباهات بازاریابان محتوا این است که به اعداد و آمار وب سایت خود توجه چندانی نمی‌کنند. چند نکته درمورد تولید محتوا و اشتباهات این زمینه که باید بدانید - 7# عدم توجه به آنالیز وب سایتدر یک وب سایت اعداد مربوط به ترافیک ورودی، نرخ جستجو و زمان توقف بسیار مهم هستند. این آمار و ارقام به شما کمک می‌کند تا در آینده تصمیمات مناسب‌تری را برای جلب رضایت مخاطبان اتخاذ کنید.

در کنار این سه نکته، بهتر است در مورد سئو بیشتر بدانید در مقاله ی : شرح کاملی بر سئو و جایگاه امروزی آن از ابتدا تاکنون

8# عدم استفاده از نظرات و تجربیات شخصی در محتوا

یکی از روش‌هایی که موجب می‌شود، ارتباط بهتری با مخاطبان ایجاد کنید، استفاده از تجارب و نظرات شخصی در محتوایی است که ارائه می‌دهید. در تولید محتوای خود سعی کنید با مخاطبان صمیمی‌تر ارتباط برقرار کنید . برای آن‌ها اشتباهات و تجربه‌های خوب و بد خود  در زمینه‌ای که قصد دارید تولید محتوا را انجام دهید بیان کنید.

9# عدم شناخت نیاز مخاطبان

یک محتوا زمانی از سوی مخاطبان با ارزش تلقی می‌شود که بتواند بخشی از نیاز‌ها و مشکلات آن‌ها را پاسخ دهد. پس قبل از هر چیزی شما باید درک بالایی از نیاز مخاطبان خود داشته باشید و بر طبق آن محتوای خود را تولید کنید. شما برای جلب نظر آن‌ها محتوای خود را تولید می‌کنید، پس بهترین چیز برای کمک به شما داشتن شناخت خوب از مخاطبان است. سعی کنید در وب سایت خود نظرات مخاطبان را به دقت بررسی کنید چرا که این نظرات بسیار کمک کننده هستند. حتی شکایات مخاطبان می‌تواند، ایده‌های جدید و مؤثری را به شما بدهد که بسیار با ارزش می‌باشد.

 

http://mimos.ir
http://mimos.ir/blog/internet-marketing/
http://mimos.ir/blog/seo-training/
http://mimos.ir/blog/mobile-marketing/
http://mimos.ir/blog/business/
http://mimos.ir/blog/about-web-sites/
http://mimos.ir/blog/internet-business/
http://mimos.ir/blog/email-marketing/
http://mimos.ir/blog/internet-advertisement/
http://mimos.ir/blog/user-experience/
http://mimos.ir/blog/entrepreneurship-education/
http://mimos.ir/blog/content-marketing/
http://mimos.ir/blog/social-network-marketing/
http://mimos.ir/blog/online-tools/

No comments:

Post a Comment