Thursday, August 17, 2017

نحوه بهینه سازی انکور تکست Anchor Text سایت http://mimos.ir

+Public https://mimos.ir/anchor-text/

اطلاعات و مطالب شاید زیادی در این مورد در اینترنت وجود داشته باشد.

اما بر حسب اتفاق و شاید با تاثیر مستقیم از نوشته ها و مطالبی که مطالعه کرده اید، ممکن است دو نظر کلی در مورد انکور تکست داشته باشید:

  1. میتوان تعداد زیادی از انکور تکست های محبوب و سنگین را استفاده کرد تا وبسایت را به نوک قله جستجوهای گوگل شوت کرد.
  2. از ایجاد همه رقم انکور تست خودداری کرد، نباید انکور تکست متنوع زیادی داشت، در این صورت نه تنها از نتایج گوگل حذف شده و پنالتی می شوید بلکه به لیست تحت تعقیب FBI هم اضافه خواهید شد (:
  3. یا اینکه نمیدانید چه چیزی درست است؟

 

خب، مثل خیلی از حقایق مربوط به سئو، این یکی نیز چیزی بین این دو مورد است. پس امروز ما در این مقاله به سراغ این موضوع رفته، آن را بررسی کرده و طبق معمول میخواهیم از تمام مطالبی که گفته شده به دلایلی استنتاجی دست یافته و روی هم رفته لب مطلب را دریافت کنیم.

خب اگر پایه هستین شروع کنیم، میخواهیم هر چه در این زمینه وجود دارد را دقیقا بررسی کرده و وجهه خوب و بد آن را پیدا کنیم.

 

انکور تکست چیست؟

 

انکور تکست چیست؟

 

انکور تکست متن هایی قابل رویت، قابل کلیک و مشخص در یک متن هستند که به آدرس های دیگری لینک داده شده اند.

در همین مورد، مسجد آبی ترکیه یک انکور تکست است.

 

انواع انکور تکست ها را بشناسیم

مثلا ما در میموس یک مقاله منتشر کرده ایم و میخواهیم برای کلمات کلیدی مهمی چون "ابزارهای بازاریابی" در گوگل رتبه کسب کنیم. در ادامه با انواع انکور تکست آشنا خواهید شد.

اصل کلمه کلیدی – در این زمینه، ما میخواهیم دقیقا کلمه کیدی را در متن خود استفاده کرده و یک انکور تکست دقیقا کلیدی داشته باشیم:

در بین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد انتخاب های مناسب کسب و کار کوچک یا شرکت بزرگ خود پیدا کنید.

کلمه کلیدی / بخشی از عبارت – کلمه کلیدی خود بخشی از یک عبارت است که ما به دنبال رتبه گرفتن برای آن هستیم. در واقع کلمه کلیدی در عبارتی که خود آن نیز کلیدی است قرار گرفته است:

در بین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد انتخاب های مناسب کسب و کار کوچک یا شرکت بزرگ خود پیدا کنید.

برند یا نام مشخص – در این نوع از انکور تکست، دقیقا نام شرکت یا برند خود یک انکور تکست به شمار رفته و مشخصا یک انکور تکست به حساب می آید:

در بین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد انتخاب های مناسب کسب و کار کوچک یا شرکت بزرگ خود پیدا کنید.

آدرس ها URL – در این نوع انکور تکست در کنار کلمات آدرسی قرار خواهد گرفت که لینک دارد و خود مقصد لینک نیز همان لینک است. به مثال زیر دقت کنید.

در بین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس (https://mimos.ir) ، شما میتوانید بین گزینه های متعدد انتخاب های مناسب کسب و کار کوچک یا شرکت بزرگ خود پیدا کنید.

انکور تکست های معمول – این گونه انکور تکست ها همان کلماتی هستند که معمولا مشخص میکنند کاربر در کجا میتواند به مقصد بعدی حرکت کند (مثلا: اینجا کلیک کنید. این مقاله، این سایت، این محصول و …)

در بین ابزارهای بازاریابی و راه کارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد انتخاب های مناسب کسب و کار کوچک یا شرکت بزرگ خود پیدا کنید. برای ورود اینجا کلیک کنید.

انکور تکست های معنایی مرتبط LSI – این گونه کلمات کلیدی مرتبط با اصل کلمه کلیدی هستند و میتوانند معنایی دقیق و نزدیک به کلمه اصلی ما داشته باشد.

در روش های نوین بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد انتخاب های مناسب کسب و کار کوچک یا شرکت بزرگ خود پیدا کنید.

 

انواع دیگری از انکور تکست ها میتوانند شامل موارد زیر باشند:

نویسنده – نام نویسنده محتوای شما نیز میتواند یک انکور تکست باشد

عنوان متن – عنوان متن و مقاله شما میتواند خود یک انکور تکست مستقل یا بخشی از کلمه / بخشی از عبارت باشد

لینک تصویر – لینک تصویر یا متن جایگزین تصویر شاید یک انکور تکست است.

 

پیشخوان سرویس Ahrefs در بخش مربوط به انکورها

در پیشخوان سرویس Ahrefs در بخش مربوط به انکورها میتوان دید که انواع مختلفی از آن فهرست شده اند که البته ما هم در این مقاله در مورد آنها توضیح دادیم.

 

انکور تکست ها چگونه روی رتبه بندی موتور جستجو تاثیر میگذارند

موتورهای جستجو از انکور تکست ها برای ارتباط برگه ها به هم و متن به لینک مقصد استفاده میکنند.  مثالی در این مورد قضیه را شفاف تر خواهد کرد. اگر در این مقاله ما انکور تکستی بنام قالب وردپرس داشته باشیم، در این صورت گوگل سعی خواهد کرد تا از این قضیه این طور برداشت کند که وبسایتی که تحت کلمه قالب وردپرس لینک شده است حتما در آن زمینه باید برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی بهتری داشته باشد.

همچنین به این سادگی، وقتی وبسایتی برای کلمه کلیدی یا انکور تکست لینک دهی می شود یک سیگنال به گوگل ارسال می شود که باید این وبسایت برای این کلمه کلیدی رتبه بهتری دریافت کند. یا حداقل این مورد در رتبه بندی این وبسایت محاسبه شود.

اما یقین داشته باشید که هیچ چیزی در سئو هیچ وقت تا این حد ساده نیست، حداقل اینکه دیگر اینطور ساده نیست.

 

دلگرمی گوگل نسبت به انکور تکست مدت ها قبل بود

انکور تکست ها به خودی خود سنگینی خاصی در الگورتیم اورجینال گوگل داشت.

در مقاله ای که در سال ۲۰۰۸ توسط سرگئی برین و لری پیج منتشر شد، آنها گفتند که:

[porto_blockquote dir="blockquote-reverse" skin="tertiary"]متن لینک ها از امروز در گوگل عملکرد به خصوصی داشته و به همین شیوه در آینده ادامه خواهند یافت. بیشتر موتورهای جستجو اینطور رفتار میکنند که لینکی که در برگه وجود دارد با خود برگه مرتبط است. اما در این مورد ما اینطور پیش رفتیم که متن لینک یافته با برگه ای که لینک داده شده در ارتباط است. این کار چند مزیت دارد که اولین آنها اینست که انکور تکست ها بی خود نبوده و قطعا در مورد برگه ای که لینک داده شده اند توضیحات مهمی دارند و حتما محتوای برگه لینک شده با این متن در ارتباط است.[/porto_blockquote]

و اینطور بود که آنها در این مورد شفافیت موضوع را بیشتر کردند.

استفاده از انکور تکست ها به گوگل اجازه میدهند تا موضوع ساختارهای رسانه ای را نیز تغیین کرده و وضعیت سیگنال های درون محتوا را مشخص کنند.

[porto_blockquote dir="blockquote-reverse" skin="tertiary"]دوم، انکور تکست ها شاید برای مستنداتی وجود داشته باشند که تقریبا توسط گوگل به عنوان متن پایه ایندکس نمیشوند، مانند تصاویر، برنامه ها و دیتتابیس ها. این کار میتواند شرایط ایندکس نشدن برخی برگه های وب را ممکن کند.[/porto_blockquote]

 

این منطق و شیوه کار در گوگل وجود دارد و چه نتایج سابق تحت تاثیر این ها بودند. به هر حال…

راه این زمینه برای دستکاری زیادی باز بود…

[porto_blockquote dir="blockquote-reverse" skin="tertiary"]در واقع با استفاده فراوانی از انکور تکست مشخص و کلمه کلیدی مهم، وبسایت میتوانست در گوگل رتبه خیلی خوبی را کسب کند.[/porto_blockquote] [porto_content_box border_radius="8″ align="left"]تعداد بیشتر انکور تکست های شما برای کلمه کلیدی نسبت به رقیب = شما برنده این جنگ رتبه بندی شده اید[/porto_content_box]

البته این مورد گاهی به موضوعی دیگر تبدیل شده و میتواند نقش بمب های گوگل را ایفا کند. جایی که سئو و تکنیک های آن میتواند کاری کند که بمب های گوگل برای برخی کلمات کلیدی و انکور تکست نتایج دیگری نمایش دهد.

 

بمب گوگل

مثلا برای "ورشکستی سنگین" یا دیگر معنی های عبارت "Miserable Failure" گوگل طی سه سال جرج دبلیو بوش رئیس جمهور وقت آمریکا را در اولین رتبه نتایج برای این کلمه کلیدی نمایش میداد.

 

گوگل دوباره به مقابله با دستکاری های انکور تکست ها پرداخت

از زمانی که سئو و بهینه سازی های وبسایت ها بجز راهکارهای اسپم و هرز چیزی ندارد، گوگل سعی کرده تا همیشه از تاثیرات اسپم ها و سنگینی انکور تکست ها در الگوریتم خود کم کند.

و این ها همه زمانی اتفاق افتاد که امپراطوری گوگل دوباره به عرصه جنگ برگشت.

 

بروز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل

 

در آوریل سال ۲۰۱۲ بود که پروژه بزرگ بروز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل برای مقابله با وب اسپم ها و لینک سازی های بی کیفیت را استارت زده شد.

یکی از هدف های اصلی این بروز رسانی پنگوئن، انکور تکست های وبسایت ها بود. وبسایت هایی که به هرزه کاری و شلوغ کردن محتوا با انکور تکست ها پرداخته بودند. آنهایی که سعی کرده بودند با دستکاری زیاد و استفاده فراوان از انکور تکست ها چگالی سئوی وبسایت خود را بالا برده تا رتبه بهتری کسب کنند.

اگر چه شاید ۳% از کل نتایج جستجو حذف شدند اما پروژه ترسناک گوگل کار خود را  ترک کرده بود.

یکی از دوستان ما که پروژه های لینک سازی کلاه سفید انجام میداد. از یکی از مشتریان خود ایمیلی دریافت میکند که متن آن به این صورت است:

ما در حال تهیه یک پروفایل برای انکور تکست های وبسایت خود هستیم، اما امروز ما از شما میخواهیم برای ما لینک های کلاه سفید با کیفیت تهیه کنید. لینک هایی که فقط انکور تکست برند ما بوده نباید خارج از آن باشد. گوگل وبسایت هایی را که انکور تکست های مختلفی دارند و تعداد آن زیاد است جریمه میکند. ما نمیخواهیم پنالتی شویم.

 

خب آیا این مشتری درست میگفت؟ آیا واقعا ما باید از به کار بردن انکور تکست های مختلف و کلمات کلیدی با تراکم کمتر و وسعت بیشتر خودداری کنیم؟ واقعا این شرایط تاثیر مستقیم روی رتبه بندی وبسایت دارد؟ آیا انکور تکست ها این چنین تاثیر سنگینی روی وضعیت سایت دارند؟

خب برای دریافت پاسخ این سوال، ما دست به دو مطالعه دقیق زدیم:

 

مطالعه اول: ما در مطالعه رقابت کلمات کلیدی و انکور تکست از ۵۱ کلمه کلیدی استفاده کردیم

ما به طور دستی به تجزیه و تحلیل ۵۱ کلمه کلیدی سنگین و فضای مملو از رقابت پرداختیم. کلماتی که مختلف که هر کدام دارای رقابت شدید بودند.

چیزی که ما دریافتم اینجاست…

 

تاثیری که انکور تکست های دقیق "اصل کلمه کلیدی" دارند

اولین نگاه به درصد کلمات کلیدی اصل، از دامنه های ارجاع شده مجزا، در مقابل تعداد کل دامنه هایی که به آدرس ارجاع داده محاسبه شده است:

موقعیت میانگین حد واسط
۱ ۷.۶۴% ۱.۹۶%
۲ ۸.۶۷% ۰.۸۵%
۳ ۶.۷۷% ۰.۰۰%
۴ ۵.۷۵% ۰.۱۰%
۵ ۴.۲۴% ۰.۰۰%

 

درصد کلمات کلیدی منطبق

 

حال برای میزان دقیق تعداد انکور لینک های دقیق:

موقعیت انطباق کامل (میانگین) انطباق کامل (حط واسط)
۱ ۲۴ ۲
۲ ۳۷ ۱
۳ ۸ ۰
۴ ۱۰ ۱
۵ ۱۲ ۰

 

میزان انکور تکست کلمات کلیدی منطبق

 

نتیجه

داده های مذکور حاکی از این هستند که انکور های دقیق هنوز هم تاثیراتی روی جایگاه های رقابتی دارند.

میانگین بالاست اما نباید مطمئن بود که این میزان هیچ صدمه ای به وبسایت نمیزند. پیشنهاد ما همانند رویه مناسب و البته پایین تر از میزان بالاست. کافیست میزان استفاده از انکور ها را به ۱ تا ۲% و یا تعداد ۲ تا ۳ عدد کاهش دهید. علاوه بر اینکه تاثیر خود را خواهد داشت اما بدون ریسک است.

[porto_container]این مطالعه روی ۲۵۵ دامنه بررسی شده و مشاهده شد که انکور ها هنوز هم روی رتبه بندی تاثیر خود را دارند.[/porto_container]

 

بررسی وضعیت تاثیر انکور " کلمه کلیدی / بخشی از عبارت"

در اینجا میانگین انکور مذکور را مورد بررسی قرار داده ایم و موقعیت آن را بدست آورده ایم.

اینجاست که کلمه کلیدی با عبارت خود در انکور تکست ظاهر شده است (شامل اصل کلمه کلیدی) و دوباره به عنوان یک درصد از تعداد کل دامنه های ارجاع داده شده به URL محاسبه شده است.

 

موقعیت

میانگین

حد واسط
۱ ۳۵.۱۶% ۳۳.۳۳%
۲ ۳۵.۲۵% ۲۰.۸۳%
۳ ۳۰.۲۶% ۱۶.۸۵%
۴ ۳۵.۱۵% ۳۳.۳۳%
۵ ۲۷.۲۹% ۱۲.۶۴%

 

درصد انکور تکست کلمات کلیدی بخشی از عبارت

 

و مقادیر…

 

موقعیت کلمه کلیدی منطبق (میانگین) کلمه کلیدی منطبق (حد واسط)
۱ ۹۲ ۲۲
۲ ۹۲ ۱۱
۳ ۴۰ ۹
۴ ۴۳ ۱۴
۵ ۵۰ ۷

 

میران انکور تکست کلمات کلیدی بخشی از عبارت

 

نتیجه

داده های بالا نشان میدهند که انکور تکستی که حاوی اصل کلمه کلیدی است می رود تا در گوگل  رتبه بندی بهتری کسب کند. به عبارتی، این مورد هم روی رتبه بندی تاثیر خود را خواهد داشت.

میانگین و حد وسط از اصل کلمه کلیدی در نتایج اول، به هم نزدیک تر هستند و در حالی که در محدوده ۳۰% درصد میتوان از آن به عنوان میزان استفاده امن آن یاد کرد.

حتی تمایل دارد به عنوان شکافی ارتباطی بین لینک های فالو و نوفالو با رتبه بندی نیز ظاهر شود.

 

تعداد دامنه هایی که حداقل یک انکور لینک کلمه کلیدی (یا اصل کلمه کلیدی) را دارند

داده هایی که در جدول زیر مشاهده میکنید، عدد رتبه دامنه هایی که حداقل شامل یک انکور تکست هستند را نمایش میدهد.

موقعیت – اصل کلمه – بخشی از عبارت

 

موقعیت کلمه کلیدی منطبق کلمه کلیدی بخشی از عبارت
۱ ۳۲ ۴۳
۲۱ ۲۸ ۴۲
۳ ۲۱ ۳۸
۴ ۲۸ ۴۱
۵ ۲۲ ۳۸

 

تعداد دامنه هایی با حداقل یک انکور تکست

 

اگر ما به وضعیت SERP = Search Engine Results Position یا موقعیت نتایج موتور جستجو نگاهی داشته باشیم، مشاهده میکنیم که وبسایتی که برای انکور تکست های کمتری اقدام به استفاده از آنها کرده است دارای رتبه بهتری برای آن کلمه کلیدی است.

 

موقعیت SERP درصد % انکور با یا بدون کلمه کلیدی

 

[porto_container]بله همبستگی با یک کلمه کلیدی سنگین باعث می شود بتوان برای آن کلمه کلیدی رتبه بهتری را کسب کرد.[/porto_container]

 

مطالعه دوم: تاثیر انکور تکست ها در وسعت ۱۶ هزار کلمه کلیدی

بعد از مطالعه اول ما، مطالعه دوم ما روی این بود که آیا با افزایش کلمات و انکور تکست ها میتوان همان رتبه بندی را کسب کرد.

این بود که روی ۲۰ نتیجه اول برای ۱۶ هزار کلمه کلیدی مطالعه کردیم، در حالت کلی ما تقریبا ۳۲۰ هزار برگه را بررسی و تجزیه و تحلیل کردیم.

برای هر برگه (آدرس + کلمه کلیدی) ما الگوهای زیر را در دستور خود قرار دادیم.

  • رتبه ی URL هدف در Ahrefs
  • تعداد کل دامنه های ارجاعی به دامنه هدف
  • تعداد کل کلمات عبارت مطابق با دامنه های ارجاعی
  • تعداد کل کلمات دقیق مطابق با دامنه های ارجاعی
  • تعداد لینک های فالو کلمات عبارت مطابق با دامنه های ارجاعی
  • تعداد لینک های نوفالو کلمات عبارت مطابق با دامنه های ارجاعی
  • تعداد لینک های فالو کلمات دقیق مطابق با دامنه های ارجاعی
  • تعداد لینک های نوفالو کلمات دقیق مطابق با دامنه های ارجاعی
  • میانگین کلی تعداد کلمات عبارت مطابق با دامنه های ارجاعی
  • میانگین کلی تعداد کلمات دقیق مطابق با دامنه های ارجاعی

 

آزمایش و تجربه #۱

اول از همه، هدف ما درک این موضوع است که، آیا رابطه یا هر نوع همبستگی دیگری بین درصد انکور تکست های دقیق/عبارت پروفایل برگه ها و میزان توانایی آن برای دستیابی به رتبه وجود دارد؟

چیزی که ما بدست آوردیم:

 

تطابق کامل یا بخشی از عبارت کلمات کلیدی انکور تکست ها

 

نتیجه

مشخص شده که برگه هایی که در پروفایل خود درصد بالاتری از انکور تکست کلمات کلیدی اصل یا دقیق در پروفایل لینک بیلدینگ خود دارند، توانایی بیشتری در کسب رتبه دارند.

همینطور، شاید یک سوپرایز باشد، همبستگی بین انکور تکست های کلمات کلیدی بخشی از عبارت، زیاد برجسته نبود.

اما خب درصدی از لینک های کل پروفایل لینک برگه بودند.

بیاید با هم نگاهی نزدیک تر بندازیم به ردیفی از تعداد دامنه های ارجاعی که هم انکور تکست کلمه کلیدی اصل و هم کلمه کلیدی بخشی از عبارت را با هم داشته اند:

 

تعداد کل دامنه های ارجاعی با انکور تکست کاملا مطابق یا بخشی از عبارت

 

مسیر کلی تقریبا یک دست است، انکور تکست های دامنه های مختلف، با رتبه ای که در گوگل داشتند همبستگی دارند.

 

آزمایش و تجربه #۲

چیزی که از تجربه #۱ آموختیم این بود که برگه هایی که لینک های بیشتری از دامنه های مختلف دارند، توانسته بودند به راحتی از برگه هایی که بک لینک های کمتری دارند در رتبه بندی گوگل سبقت بگیرند.

این دقیقا چیزی بود که ما انتظار داشتیم آن را مشاهده کنیم…

خب در تجربه #۲ ما تصمیم گرفتیم که سراغ سطح تاثیر یک پروفایل بک لینک قدرتمند رفته و فقط به مقایسه داده های آن با تعداد کم و کیفیت  لینک های آمده مقایسه کنیم.

ما تعداد کلمات کلیدی خود را به آنهایی که در پنج رتبه اول گوگل قرار داشتند محدود کردیم، که تقریبا انحرافی ۳۰% از ارزش کلی داشتنند. این باعث شد تا کل تعداد کلمات کلیدی ما از ۱۶۰۰۰ به ۲ هزار مورد کاهش پیدا کند.

اینجا میتوانید نحوه تغییر اعداد را مشاهده کنید:

 

انکور تکست کاملا مطابق یا بخشی از عبارت

 

نتیجه

در مواردی که قدرتمندی پروفایل بک لینک برگه ها تقریبا مساوی بود، درصد انکور تکست های کلمات کلیدی بخشی از عبارت، به طور کلی اهمیت بیشتری داشتند. در حالی که % انکور تکست های با دقت کامل یا همان اصل کلمه کلیدی، تقریبا بین ۵ نتیجه اول گوگل بودند.

 

آیا هنوز هم انکور تکست ها روی رتبه بندی تاثیر دارند؟

دو مورد مطالعه ای که در این مقاله آورده شدند کاملا برای ما روشن ساختند که انکور تکست ها قطعا تاثیری ادامه دار روی رتبه بندی دارند.

به هر حال…

 

موارد مهم

اول اینکه، مواردی که گفته شد دقیقا یا به تنهایی نمیتوانند باعث شوند شما به رتبه بهتری دست پیدا کنید.

گوگل ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی دارد، و داده های بالا حاکی از این هستند که انکور تکست ها یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل است. قطعا فاکتورهای دیگری هستند که در این زمینه باز هم مرتبط بوده و تاثیری بر این فاکتور خواهند داشت. با این حال، شاید وقت این رسیده در مورد انکور تکست هایی که دارید به یک بازبینی مفصل بپردازید و سعی کنید بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. ضمن این که از این مقاله و محتوایی که دارد به طور کامل برای تهیه یک برنامه و استراتژی استفاده کنید.

دوم اینکه، ما توانایی این را نداریم که کلماتی را که در این مقاله استفاده کردیم را رد کرده یا تایید کنیم. این شرایط همیشه در حال تغییر است. شاید برخی از این کلماتی که گفته شده اند به خودی خود تاثیر شگرفی رو پروفایل بک لینک برگه ها داشته باشند.گ

پس همیشه، همه چیز را با کمی قهوه کنار دست خود داشته باشید، بشینید و آزمایش های خود را هدایت کنید.

البته اینو دوباره بگیرم که…

انکور تکست ها همچنان روی رتبه بندی تاثیر دارند.

شاید در مقاله های دیگری هم گفته باشیم یا بخواهیم دوباره تکرار کنیم که هنوز هم انکور تکست ها و کلمات کلیدی آنها میتوانند به میزان سنگینی و سبکی خود روی رتبه بندی برگه تاثیر داشته باشند.

شما هم میتوانید دیدگاهی که دارید را در این زمینه ارسال کنید، شنیدار گفتار شما خواهیم بود…

 

پس اگر شما در حال لینک سازی هستید یا پروژه سئو دارید و کسی برای شما در بخش لینک بیلدینگ کار میکند، شاید نیازی نیست که همیشه وسواس این را به خرج بدهید که انکور تکست ها چه طور باشند. تنها چند کلمه کلیدی مهم میتواند در انکور تکست ها به رتبه گرفتن شما کمک کند و امنیت هم داشته باشد.

اما همین طور در امان خدا به این کار نپردازید، این کار شما را اسپم کار جلوه خواهد داد، همانطور که از نمودارهای بالا مشاهده کردید، بهتر است میزان استفاده از انکور تکست را برای کلمه کلیدی اصل یا کلمه کلیدی دقیق روی ۲% و برای کلمه کلیدی بخشی از عبارت، میزان استفاده را روی ۳۰% تنظیم کنید.

 

در نهایت همه چیز به شما بستگی دارد.

نوشته نحوه بهینه سازی انکور تکست Anchor Text سایت اولین بار در میموس پدیدار شد.

http://mimos.ir
http://mimos.ir/blog/internet-marketing/
http://mimos.ir/blog/seo-training/
http://mimos.ir/blog/mobile-marketing/
http://mimos.ir/blog/business/
http://mimos.ir/blog/about-web-sites/
http://mimos.ir/blog/internet-business/
http://mimos.ir/blog/email-marketing/
http://mimos.ir/blog/internet-advertisement/
http://mimos.ir/blog/user-experience/
http://mimos.ir/blog/entrepreneurship-education/
http://mimos.ir/blog/content-marketing/
http://mimos.ir/blog/social-network-marketing/
http://mimos.ir/blog/online-tools/

No comments:

Post a Comment