Friday, September 1, 2017

11 منبعی که می توانند تاثیر زیادی در افزایش ترافیک سایت داشته باشند http://mimos.ir

+Public https://mimos.ir/10-amazing-freshness-traffic-resources/

شما هم سایت خوبی دارید، محصولات و خدمات خود را معرفی کرده اید و پلن های فروش را قرار داده اید، یا به دنبال کاربران هستید تا از وبسایت شما بازدید کنند، حتما در کنار این موارد هم محتوای خوبی برای وبسایت خود تولید میکنید. اما مشکل اینست که نمیتوانید کاربران خود را پیدا کنید، نمیدانید چرا کسی مقاله های شما را نمیخواند و ترافیک ورودی وبسایت شما بسیار پایین تر از حد انتظار است. این مقاله در زمینه افزایش ترافیک سایت پدید آمده است.

دستیابی به ترافیک سیل آسا و کاربران و خوانندگان فراوان، موفقیت و سربلندی وبسایت شما را هم رقم خواهد زد. شاید تا بحال مقالات زیادی را خوانده اید که عناوین آنها "دست یابی به ترافیک کاربران بیشتر" است و موضوعات کلی آنان در زمینه افزایش بازدید و دستیابی به کاربران بیشتر است. اما بعد از آن با مشکل دیگری روبرو میشوید: این تکنیک ها و روش های کارآمد توسط بسیاری از وبسایت ها و مدیران وبسایت ها استفاده میشود. بنابراین راه های پیش روی شما باید خلاقانه تر، کاراتر و بهتر باشند تا بتوانید بازدهی مفید بیشتری داشته باشید.

اگر به دنبال این راه کارها میگردید، درست آمده اید. با ما باشید تا در ادامه با برخی از این تکنیک ها آشنا شوید. در این مقاله ده راه کار و تکنیک تاثیر گذار را توضیح داده ایم که میتواند ترافیک را به وبسایت شما سرازیر کند. بیایید قبل از شروع کار، برخی از این تکنیک های همیشگی که اصول کار هستند را بررسی کنیم سپس سراغ استراتژی های افزایش و بازاریابی اینترنتی و موارد دیگر بگیریم.

اصول کار

۱# تولید محتوای با کیفیت

مطمئنا این سخن را بارها و بارها شنیده اید. چون حقیقت دارد: تولید محتوای با کیفیتی که بتواند برای کاربران مفید باشد و اصول کیفی یک مقاله را رعایت کرده باشد، حتما در روابط بین شما و کاربران تاثیر بیشتری خواهد داشت. و کاری میکند که کاربران دوباره سراغی از شما بگیرند.

اما به سادگی چیزی که خواندید نیست. شما باید محتوای متفاوت تری نسبت به آنچه که وجود دارد تولید کنید. لزوما تفاوت ها نباید طوری باشند که شما را متمایز نشان دهند، بلکه باید آنها کاربردی تر بودن خدمات شما را توجیه کنند.
اصل کیفیت یک محتوا را کاربران میدانند، اگر نرخ ماندگاری یک مقاله شما بالا باشد در این صورت کیفیت داشته است که کاربران را نگه داشته و به مطالعه بیشتر وادار کرده است. در این صورت فقط یک محتوای بلند روی وبسایت خود بارگذاری کرده اید و …

اما مطمئن باشید پس از مطالعه کامل این مقاله خواهید توانست ایده ها و راه کارهای بیشتری برای اینکه چگونه آنها را انجام دهید خواهید داشت. اصل کار اینست که واقعا بخواهید در مورد آنچه که میدانید و میتوانید با کمال میل دست به کار شوید.

 

۲# بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و رسانه های عمومی واقعا تاثیرات مهمی در روابط و افزایش کارآیی و فروش در اینترنت دارند، آنها کمک میکنند تا کسب و کار خود را گسترش دهید و همه اینکار ها را رایگان انجام دهید. میتوانید با استفاده از این شبکه ها که هر کدام مناسب وبسایت شما باشد، کاربران بیشتری را به وبسایت خود دعوت کنید، که نمونه های موفق آنها در کشور ما تلگرام است.

به هر حال، این مورد شاید وقت بیشتری را طلب کند تا بتوانید جمعی از کاربران خود را داشته باشید و آنها در دسترس شما باشند تا وبسایت خود را سریعا در اختیارشان قرار دهید. اما خوبی شبکه های اجتماعی اینست که اول بار بتوانید کاربران را به وبسایت خود بیاورید سپس این آنها هستند که بخواهند در وبسایت شما بمانند یا اینکه در وبسایت شما عضو شوند.

 

۳# بهینه سازی برای موتورهای جستجو

استراتژی مناسبی در سئو وبسایت میتواند بهترین گزینه در ایران برای دستیابی به ترافیک باشد، معمولا کاربران از طریق جستجو با وبسایت ها آشنا میشوند، داشتن رتبه مناسب در گوگل میتواند رشد وبسایت شما را رقم بزند و البته شما را در بازی نگه دارد. از زمانی که گوگل تصمیم گرفته متواتر الگوریتم های جستجو و رتبه بندی وبسایت ها را بروزرسانی و با تغییرات همراه کند، یکی از بهترین استراتژی ها کار روی کلمات کلیدی طولانی است که اصل کلمه کلیدی شما را درون خود داشته باشد.

به هر حال، شما نباید به دنبال این باشید که حتما همه کلمات کلیدی را در همه جای مقاله خود استفاده کنید. محتوای باکیفیت از نظر کاربران تعیین میشود و نه اینکه صرفا روی کاغذ یک محتوای خوب بنویسید، به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت است که کاربران را در وبسایت نگه میدارد و آنها را ترغیب میکند تا دوباره هم به وبسایت شما باز گردند.

با نوسازی محتوا در ۱۴ روز ترافیک سایت خود را ۲۵۰% افزایش دهید

 

اگر شما میتوانید چندی موارد بهینه سازی محتوا را از روی کاغذ برداشته و وارد محتوا کنید عالی میشود اما به یاد داشته باشید که روی کیفیت محتوا تمرکز کنید نه اینکه کلمه کلیدی را به شدت در محتوای خود داشته باشید. این توصیه ها و نکات با دیگر اصول سئویی در ارتباط هستند که به شما کمک میکنند ترافیک ارزشمندی بدست بیاورید. افزونه سئو All In One SEO و SEO by Yoast برای همین کار طراحی شده اند و شما میتوانید از آنها برای اینکار خود نهایت استفاده را ببرید.

دوباره باید بگم که، تمامی این تاکتیک ها را هر کسی در وبسایت خود استفاده میکند، پس شما چطور میتوانید به ترافیک خوبی دست پیدا کنید؟

آفلاین شوید

گاهی اوقات نیاز است که از دنیای مجازی فاصله گرفته و وبسایت خود را در زندگی واقعی و دنیای بیرون معرفی کنید و ترویج دهید. آیا مشتریان شما میدانند که شما یک وبسایت هم دارید که میتوانند از آن خرید کنند؟ آیا مردمی که با شما در ارتباط هستند خبر دارند که شما یک وبسایت اینترتی راه اندازی کرده اید؟ یا اینکه کدام یک از اشخاصی که با آن ها در ارتباط هستید، میتوانند اینترنتی خرید کنند، یا اینکه آخرین خبرها را در مورد کسب و کار و شاید فعالیت شما پیگیری کنند؟

ترویج وبسایت شما در دنیای واقعی میتواند تاثیرگذار باشد. شاید در این کار حتی ایده هایی به ذهن شما برسد، روش هایی قابل لمس که میتواند روی ترافیک وبسایت شما تاثیر گذار باشند. در اینجا میتوانید چند ایده بامزه را ببینید، ایده هایی خلاقانه، فانتزی، تاثیر گذار و اینکه در نهایت میتوانند مارکت شما در دنیای واقعی ترویج دهند:

  • لوازمی طراحی کنید که برند شما را داشته باشند، فنجان های بزرگ قهوه، کیف و پیرهن  . . .
  • پوسترهایی خلاقانه طراحی کنید که هوش از سر آدم بپرانند با ایده های سورئالیم . . .
  • برخی از پست های وبلاگ خودتون رو راجب انرژی های مثبت و بخشش و لطافت در زندگی بنویسید و سپس پوسترها و مطالب وبلاگ خودتون را در فروشگاه یا و دفاتر تجاری بچسبانید.

با این فهرست بهینه سازی سایت میتوانید سایت خود را سئو کنید

۴# شرکت در رویدادها

شرکت در رویدادها و همایش ها میتواند فرصتی بس عالی باشد و شما را به دیگران معرفی کند، این کار به شما کمک میکند روابط و شبکه ی جدیدی از مخابین و هم کلامان و کاربران را بدست بیاورید. این یک حرکت خوشایند است که در جلسات مردم شرکت کنید، آنها را راهنمایی کنید، با دیگران وارد بحث شوید و به رابطه هایی با ارزش دست پیدا کنید.

شرکت در رویدادها

مکاتبه یک حرکت شخصی و البته فیزیکی است که میتواند از هر پشتیبانی زنده و آنلاین دیگری که طرفین از طریق شبکه با هم در ارتباط هستند قدرتمندتر باشد. اگر یک همایش کنفرانس است، و شما نیز فرصت سخنرانی دارید، سخنرانی خود را انجام دهید، سپس آن را در شبکه های اجتماعی خود و علی الخصوص وبسایت خود بازنشر دهید.

 

۵# از خانواده و دوستان خود بپرسید

خانواده و دوستان و آشنایان میتوانند بیشترین بازدید کننده وبسایت شما باشند، آنها میتوانند علاوه بر خیلی از کارها در مارکتینگ وبسایت شما، به شما کمک بسیاری کرده و با بالا و پایین رفتن استراتژی های شما آنها هنوز هم میتوانند نیروی خاصی در کنار شما باشند.

این استراتژی را درپیش گیرید: از خیلی دوستان خود و خویشاوندان تا جایی که ممکن است درخواست کنید، تا سه نفر از کسانی که میتوانند برای وبسایت شما منفعت داشته باشند را به وبسایت شما هدایت کنند. شاید از اینکه اینکار چقدر نتیجه بخش باشد شگفت زده شوید. اما چندبار از این تکنیک استفاده نکنید، شما باید از این تکنیک فقط یکبار استفاده کنید، البته بهتر است زمانی باشد که برنامه ترویج گسترده راه انداخته باشید.

داستان سُرای خوبی باشید

شاید شما هم داستان های خوبی دارید که میتوانید برای کاربران خود منتشر کرده و با آنها در میان بگذارید. بله قطعا اینطور هست هر کسی در آستینش داستان های خوبی دارد، شما داستان های خوبی که در طول زندگی داشته باشید را بیان کنید. بیان خوب میتواند از هر اتفاقی بهترین داستان را بسازد. این یک حرکت طبیعی است و یکی از تاثیرگذارترین راه های ارتباطی برای اشتراک گذاری دنیا و طرز فکری است که ما داریم، و میتوانیم مردم را هم از آنها بهره مند سازید.

همچنین این روش در ترویج برند و شناساندن آن به دیگران تاثیر گذاری خوب و مثبتی دارد. داستان های عالی هستند که میتوانند بهترین وبلاگ را از بین وبلاگ های خوب انتخاب کنند. اینجا چند زمینه یِ داستان سرایی داریم که میتوانید با دیگران به اشتراک بگذارید:

  • آخرین سفری که به یک همایش داشتید (که باعث بیشتر شناخته شدن کسب و کار شما شد، و همینطور مهم ترین درس هایی که یاد گرفتید)
  • داستان های موفقیت مشتریان محصولات شما از زبان خودشان
  • طرز تفکر شما درباره هنر ساخت و ساز و صنعت تولید چیست (تولید هرچیزی از دیجیتال تا فیزیکی)
  • کسب و کار شما محور خود را روی چه چیزی قرار داده و آیا این محور را تا چه میزان میتواند تغییر دهد

 

۷# از تاثیرگذاری پرسش و پاسخ استفاده کنید

اگر با سرویس Quora آشنا باشید، میدانید که مردم ایده هایی مطرح میکنند و محققین، نویسنده ها و یا هر کسی میتواند به طرح مقالات خود در زمینه شرح یا پاسخ سوالات دیگران باشد، گرچه چنین سرویسی در ایران نداریم، اما خب راه اندازی یک بخش پرسش و پاسخ تحقیقاتی در این زمینه در وبسایت شما میتواند به اعتبار وبسایت شما اضافه کند.

البته این را در نظر داشته باشید که وقتی کاربران در Quora وبمسترانی را مشاهده میکنند که به طرح پاسخ و تحقیقات خود میپدازند، اعتبار آنان را بیشتر دیده و البته سعی در شناخت آنها هم دارند و این کار کمک میکند کسب و کار شناخته شود. جا ندارد بیشتر در مورد این سرویس صحبت کنیم اما میتوانید همین کار را با توئیتر نیز انجام دهید، میتوانید برخی سوالات کاربران خود را با پاسخ آنها و لینک به پاسخ کامل و تحقیقات در توئیتر منتشر کنید، میتوانید حتی دیدگاه های مثبت کاربران خود را نیز با این کار به اشتراک عموم بگذارید.

 

۸# به یک گزارشگر کمک کنید

به یک گزارشگر کمک کنید

اصل این عبارت Help A Reporter Out و به اختصار HARO است، به این معنی که شما با خبرنگاری که در مورد بیزینس ها و کسب و کارها گزارش تهیه میکند تماس میگیرد، سپس پیشنهاد میدهید که موضوع مقاله وی میتواند با داستان امروز شما شکل گیرد. این کار فواید بسیاری دارد، شما میتوانید یک داستان خوب در مورد کسب و کار و برند خود نقل کرده و یک اشتراک گذاری اجتماعی و عمومی را نصیب شوید. این کار به شاید نهایتا چند ساعت به طول بیانجامد اما پس از گذشت آن و اتمام کار شما میتوانید شاهد این باشید که ترافیک خوبی را از این طریق بدست خواهید آورد.

 

۹# وبلاگ نویسی مهمان

بله وبلاگ نویسی میتواند ارزش زیادی داشته باشد، تاثیرگذار است و تنها کافیست شما این کار را از راه درستی انجام دهید. مقاله های باکیفیت و مناسبی را در وبسایت های با Authority بالا که در حوزه وبسایت شما فعالیت میکنند شرکت دهید. این کار به شما کمک میکند که یک راه نفوذ برای خود ایجاد کنید. اما راه اشتباه در این زمینه این است که شما بخواهید که پست های مهمان خود را در آن وبسایت ها و انواع انجمن ها منتشر کنید تا فقط چند عدد بک لینک بگیرید.

و اشتباه دوم اینست که اجازه دهید تا دیگر وبلاگ نویس ها هم پست های خود را در وبسایت شما منتشر کنند، خب این موضوع میتواند روی روند تولید محتوای با کیفیت تاثیر بگذارد و در نتیجه دستیبای به کاربر و مخاطب جدید را در وبسایت شما کاهش میدهد.

 

۱۰# وبینار ها

وبینار ها یکی از بهترین راه های ارتباط و اشتراک گذاری  اطلاعات شما با کاربرانتان است. مخطابین شما بسیار خوشحال خواهند شد که میتوانند از وبینار شما استفاده کنند، این کار اعتماد آنها به شما و اعتبار برند شما را بسیار بالا خواهد برد.

وبینار ها دقیقا چه هستند؟

Web Based Seminar یا سیمنارِ اینترنتی که تبدیل شده به وبینار Webinar و در یک کلام یعنی ارائه ی محتوای ویدیویی آموزشی که از طریق اینترنت به کاربران منتقل میشود. اگر بخواهید وبینار تهیه کنید، میتوانید با یک دوربین شروع کنید، و در وبینار خود در کلاس درس حضور داشته باشید، فعالیت های رایانه خود را به اشتراک بگذارید، از صدا و تصویر و متن استفاده کنید.

در یک کلام، وبینار میتواند کنفرانس ویدیویی شما باشد که تاثیر بسزایی در بازاریابی کسب و کار شما داشته، برای وبسایتِ برندِ شما، ارزش و اعتبار و اعتماد مخاطب را به ارمغان می آورد.

 

۱۱# پادکست های خود را بسازید

همانند وبینار ها، پادکست ها هم سلا نفوذی شما بین مردم و مخاطبین هستند، دوست ندارید تا سخنرانی شما را کاربرانی که در همایش نیستند، بشنوند، اگر علاقه ای ندارید هیچ اما برای تولید ترافیک هم که شده باید پادکست های خود را تولید کنید، در سال میتوانید آلبوم پادکست خود را داشته باشید، سعی کنید اطلاعاتی جمع آوری کرده اید میتوانید هفته آخر ماه را برای تولید پادکست بگذارید، سپس سر ماه پادکست را در وبسایت خود منتشر کنید.

پادکست های خود را بسازید

از راه های دیگری که میتوانید پادکست خود را ترویج دهید، آن را در وبلاگ خود برای پخش زنده قرار دهید، در کانال ها و گروه ها ارسال کنید و در انجمن ها هم میتوانید به کاربران پیشنهاد دهید. اگر در همایشی سخنرانی کرده اید، میتوانید سخنرانی خود را هم به عنوان پادکست در اختیار کاربران قرار دهید. تفاوت پادکست شما با وبینار شما در این است یکی تلویزیون کاربر و دیگری رادیوی کاربر است، پس کاربر میتواند از هر دو استفاده خوبی داشته باشد، وقت تلویزیون باید پای آن بنشیند ولی با پادکست یا کانال رادیوی شما حتی میتواند هنگام رانندگی هم آن را داشته باشد.

خلاصه پادکست ها را از دست ندهید. اما زمان پادکست ها را صعودی قرار دهید و از همان اول پادکست طولانی منتشر نکنید. پادکست های هیجان انگیز و متمرکز بهتر از پادکست های طولانی و خسته کننده ای هستند که موضوع اول را نیمه تمام رها کرده و موضوع دیگری را انتخاب میکنند و در حالت کلی پراکنده صحبت میکنند. در نهایت پادکست خود را گوش کرده و روی کیفیت آن کار کنید. حال پای میز کار خود نشسته و این مواردی که آموختید را بررسی کنید، آنها را روی کاغذ آورده و از همان اول تا آخرین گزینه، تمام موارد، نحوه اجزا و زمانی که برای بازدهی آن قرار داده اید را بنویسید

سپس دست به اجرای استراتژی خود بزنید، مطمئن باشید اگر با حوصله، برنامه ریزی و البته صبر و دقت این کار را انجام دهید، میتوانید بهترین استراتژی مناسب برای وبسایت خود را پیدا کنید. لازم نیست استراتژی وبسایت شما و همسایه یکی باشد، بلکه این شما هستید که با استراتژی و استفاده از آن میتوانید وبسایت خود را بهتر کنید.

موفق باشید

نوشته 11 منبعی که می توانند تاثیر زیادی در افزایش ترافیک سایت داشته باشند اولین بار در میموس پدیدار شد.

http://mimos.ir
http://mimos.ir/blog/internet-marketing/
http://mimos.ir/blog/seo-training/
http://mimos.ir/blog/mobile-marketing/
http://mimos.ir/blog/business/
http://mimos.ir/blog/about-web-sites/
http://mimos.ir/blog/internet-business/
http://mimos.ir/blog/email-marketing/
http://mimos.ir/blog/internet-advertisement/
http://mimos.ir/blog/user-experience/
http://mimos.ir/blog/entrepreneurship-education/
http://mimos.ir/blog/content-marketing/
http://mimos.ir/blog/social-network-marketing/
http://mimos.ir/blog/online-tools/

No comments:

Post a Comment