mimos

Thursday, September 7, 2017

3 درس مهمی که ما از پشتیانی زنده از مشتری آموخته ایم

https://mimos.ir/live-chat-mistakes/ http://mimos.ir
بازاریابی اینترنتی بازاریابی کسب و کار اینترنتی آموزش بازاریابی آموزش بازاریابی اینترنتی کسب و کار آموزش سئو سئو
Posted by Unknown at 3:19 AM
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Labels: 2017 at 11:14AM, September 07, پشتیبانی از مشتری, پشتیبانی زنده از مشتری, فرهنگ پشتیبانی از مشتری, مشتری مداری

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

About Me

Unknown
View my complete profile

Blog Archive

  • ►  2018 (36)
    • ►  June (12)
    • ►  April (12)
    • ►  March (12)
  • ▼  2017 (101)
    • ►  October (50)
    • ▼  September (18)
      • چطور با استفاده از سئو کلاه سفید به رتبه 1 گوگل بر...
      • 30 نقل قول انگیزشی و شگفت انگیز که باید آنها را رو...
      • 30 نقل قول انگیزشی و شگفت انگیز که باید آنها را رو...
      • 5 چیزی که مشتریان نسبت به شما بهتر آن را انجام می ...
      • 5 چیزی که مشتریان نسبت به شما بهتر آن را انجام می ...
      • 3 درس مهمی که ما از پشتیانی زنده از مشتری آموخته ا...
      • 3 درس مهمی که ما از پشتیانی زنده از مشتری آموخته ایم
      • 9 مورد تاثیر گذار روی نرخ تبدیل ایمیل ها در ایمیل ...
      • 7 نکته فراموش شده از مشتری مداری که باید بدانیم ht...
      • چطور از دسته بندی و برچسب ها در وردپرس برای سئو اس...
      • 5 راه برای دستیابی به فرهنگ مشتری محوری در کسب و ک...
      • 11 منبعی که می توانند تاثیر زیادی در افزایش ترافیک...
      • آیا Google AMP آینده ی سئو برای دستگاه های موبایل ...
      • 7 نکته فراموش شده از مشتری مداری که باید بدانیم
      • چطور از دسته بندی و برچسب ها در وردپرس برای سئو اس...
      • 5 راه برای دستیابی به فرهنگ مشتری محوری در کسب و کار
      • 11 منبعی که می توانند تاثیر زیادی در افزایش ترافیک...
      • آیا Google AMP آینده ی سئو برای دستگاه های موبایل ...
    • ►  August (15)
    • ►  July (1)
    • ►  June (9)
    • ►  May (2)
    • ►  February (3)
    • ►  January (3)
Simple theme. Powered by Blogger.